Zerowanie aplikacji sprzedażowej na terminalu

Zerowanie aplikacji sprzedażowej 

Aby wykonać zerowanie urządzenia: 

Wariant I

  1. Sprawdź czy wszystkie transakcje zostały przesłane do iPOS web.
    1. Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
    2. Przejdź do menu użytkownika stukając w 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
    3. Wybierz 4. Transakcje (Jeżeli obok transakcji jest ikona chmury Zrzut_ekranu_2017-09-01_o_16.23.39.png przejdź do synchronizacji transakcji. Jeżeli obok transakcji nie ma ikony chmury Zrzut_ekranu_2017-09-01_o_16.23.39.png przejdź do pkt. 2).
  2. Wykonaj raport dobowy.
  3. Przejdź do menu użytkownika stukając w 3. poziome linie w lewym dolnym rogu.
  4. Wybierz 1. Blokada ekranu.
  5. Przejdź do menu serwisowego stukając w  3. poziome linie w lewym górnym rogu.
  6. Wybierz 4. Zerowanie (kod: 13785).
  7. Wybierz klawisz 1. Aplikacja sprzedażowa. Dotyk nie działa!
  8. Potwierdź wybór naciskając dwukrotnie zielony przycisk.

Wariant II

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Podczas gdy na terminalu będzie się ładował niebieski pasek na górnej części ekranu naciśnij gwiazdkę "*".
  3. Wprowadź kod zerowania - 13785.
  4. Wybierz 1. Aplikacja sprzedażowa.
  5. Potwierdź wybór naciskając dwukrotnie zielony przycisk.

Dalej nastąpi restart urządzenia. Po ponowym uruchomieniu kasoterminala należy wykonać Inicjalizacje.