Ustawienia metod płatności

Kasoterminal iPOS ma możliwość przyjmowania płatności za pomocą czterech różnych metod:

  • gotówka
  • karta
  • bon
  • przelew - tylko dla faktur

W iPOS web możesz określić, które formy płatności mają być dostępne na kasoterminalach w Twojej firmie i w jakiej kolejności.

Włączenie metody płatności

Aby uruchomić wybraną metodę płatności:

Zrzut_ekranu_2022-06-19_o_02.55.39.png

  1. Przejdź do Konfiguracja/Ustawienia.
  2. Z lewej strony obok nazwy, zaznacz metodę płatności, którą chcesz włączyć.
    • W przypadku aktywowania przelewu na rachunek: Zrzut_ekranu_2022-06-19_o_02.56.30.png
    • Wpisz numer rachunku dla przelewów.
    • Aby zapisać kliknij w przycisk zatwierdź

Wyłączenie metody płatności

  1. Przejdź do Konfiguracja/Ustawienia.
  2. Z lewej strony obok nazwy odznacz metodę płatności, która ma zostać wyłączona.

Zmiana kolejności metod płatności

  1. Przejdź do Konfiguracja/Ustawienia.
  2. Zmień strzałką kolejność metody płatności, najwyższa pozycja oznacza że będzie ona pierwszą metodą płatności. 
  3. Zmiana zapisze się automatycznie. 

Pamiętaj!

  • Nie można wyłączyć metody płatności gotówka.
  • Jeżeli dodany numer rachunku jest ukazany czerwonym kolorem, oznacza to że jest błędny – sprawdź jego poprawność.
  • Metoda płatności "przelew"  jest dostępna tylko dla wystawianych faktur.
  • Zmiana kolejności metod płatności dotyczy tylko urządzenia iPOS smart+. 
  • Po skonfigurowaniu funkcjonalności w iPOS web, wykonaj synchronizację.
     
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.