Obsługa sklepów

W każdym sklepie może obowiązywać inny cennik, asortyment, stany magazynowe oraz wygląd paragonu. 

Zrzut_ekranu_2017-04-06_o_11.37.44.png

Dodawanie sklepu

Aby dodać sklep:

  1. Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
  2. W prawym górnym rogu wybierz opcję dodaj.
  3. Po prawej stornie uzupełnij dane sklepu.
  4. Aby zapisać, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk dodaj.

Edycja danych sklepu

W każdym momencie, np. w przypadku zmiany adresu prowadzenia działalności, lub zmiany nazwy sklepu możesz dokonać edycji danych.

Aby zmienić dane:

  1. Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
  2. Wybierz sklep z listy.
  3. Po prawej stronie zmień dane sklepu.
  4. Aby zapisać, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk zmień.

Usuwanie sklepu

Aby usunąć sklep:

  1. Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
  2. Wybierz sklep z listy.
  3. Aby usunąć, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk usuń.

Dodatkowo zmiany o danych firmy muszą trafić do operatora płatności.

ITCard (Planet Pay)

W przypadku gdy Twoim operatorem płatności kartowych jest ITC (Planet Pay), informacje o zmianach musisz dodatkowo przesłać w formie papierowej. 

Aby zmienić dane adresowe sklepu u operatora płatności kartowych:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Uzupełnij niezbędne informacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres: pomoc@ipos.pl.
  4. Wyślij dwa egzemplarze formularza na adres:
    • iPOS SA
    • Centrum Pomocy
    • Aleje Jerozolimskie 162A
    • 02-342 Warszawa

Polskie ePłatności

W przypadku gdy Twoim operatorem jest PeP ( Polskie ePłatności) zmiany przesyłane są automatycznie.

Pamiętaj!

  • Nazwa oraz adres sklepu drukują się w nagłówku paragonu.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.