Zamiana numeru rachunku bankowego

Zawsze możesz zmienić wcześniej podany numer rachunku bankowego, na który są przesyłane rozliczenia za transakcje kartami. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.

Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.

Polskie ePłatności

W celu dokonania zmiany numeru konta bankowego, na które przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres coa@pep.pl.

Możesz również zadzwonić do czynnego całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta, które prześle formularz zmiany rachunku bankowego na wskazany adres, mailem lub faksem (tel. 17 859 69 69).

ITCard

W celu dokonania zmiany numeru konta bankowego, na które przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
  4. Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:
    iPOS SA
    Centrum Pomocy
    Aleje Jerozolimskie 162A
    02-342 Warszawa 

Zmiany są realizowana w przeciągu 48 h roboczych od otrzymania dokumentów.

Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk