Zmiana numeru rachunku bankowego

Zawsze możesz zmienić wcześniej podany numer rachunku bankowego, na który są przesyłane rozliczenia za transakcje kartami. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.

Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.

Polskie ePłatności

Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres coa@pep.pl.

Możesz również zadzwonić do czynnego całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta, które prześle formularz zmiany rachunku bankowego na wskazany adres, mailem lub faksem (tel. 17 859 69 69).

ITCard

Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
  4. Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:
    iPOS SA
    Centrum Pomocy
    Aleje Jerozolimskie 162A
    02-342 Warszawa 

Zmiany są realizowana w przeciągu 48 h roboczych od otrzymania dokumentów.

Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk