Inicjalizacja aplikacji płatniczej ITC - iPOS duet

Inicjalizacja aplikacji płatniczej 

  1. Wywołaj menu serwisowe (3 poziome linie w lewym górnym rogu, widoczne przed zalogowaniem);
  2. Serwis (hasło:737847) (6.) - zatwierdź naciskając zielony przycisk;
  3. Aplikacja płatnicza (4.);
  4. Menu systemowe (1.) (przejście do aplikacji płatniczej);
  5. iPOS (1.);
  6. ETHERNET (1.);
  7. Z systemu (AM) (3.);
  8. Adres IP TMS: 127.0.0.1 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter;  
  9. Numer portu TMS: 12352 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter; 
  10. Podaj nr TID: Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter;  
  11. W wyniku pobrania parametrów nastąpi restart

Aktywacja aplikacji płatniczej

  1. Po ponownym uruchomieniu urządzenia, odczekaj około 90 sekund;  
  2. Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
  3. Przejdź do menu użytkownika naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
  4. Konfiguracja (8.);
  5. Aplikacja płatnicza (6.);
  6. Administracja (3.);
  7. Pobieranie aplikacji 4. (hasło: 1111) -> pobieranie (po chwili pojawi się wygaszacz iPOS);    
  8. naciśnij * aby przejść do aplikacji sprzedażowej po zakończeniu pobierania.

Test działania płatności kartą 

  1. Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN; 
  2. W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą;  
  3. wykonaj płatność kartą;  
  4. Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.

Pamiętaj!

  • Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.