Uzupełnienie danych zamówienia

Po opłaceniu zamówienia otrzymasz login oraz hasło do systemu iPOS web. Po zalogowaniu się na swoje konto, system poprosi o uzupełnienie pozostałych danych dotyczących Twojego konta. 

Uzupełnienie danych zamówienia

Aby dokończyć konfigurację zamówienia:

  1. Przejdź na stronę iposweb.pl. Twoim loginem jest adres mailowy, który podałeś/aś podczas zamówienia. Na wskazany adres otrzymałeś także hasło do logowania.
  2. Uzupełnij dane rejestrowe oraz swojego sklepu, a następnie zaakceptuj regulaminy.

Inicjalizacja urządzenia

Po uzupełnieniu danych możesz uruchomić kasoterminal, który w bardzo prosty sposób pobierze dane, które wprowadziłeś do systemu.

Aby dokonać inicjalizacji: 

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Wykonaj test komunikacji:
    1. Przejdź do menu serwisowego naciskając 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
    2. Wybierz 5 Testy.
    3. Wybierz 1. Test komunikacji - należy postępować zgodnie z komunikatami na wyświetlaczu - test powinien zakończyć się wynikiem pozytywnym
  3. Naciśnij czerwony przycisk aby wrócić do poprzedniego widoku. 
  4. Wybierz 1. Inicjalizacja.
    • Po wykonaniu inicjalizacji urządzenie poprosi o wykonanie raportu dobowego. Po wydrukowaniu dokumentu kasoterminal zrestartuje się.

Pamiętaj!

  • Po uzupełnieniu wszystkich danych w iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty pojawi się umowa na płatności kartowe, która należy podpisać. Wszelkie informacje otrzymasz w oddzielnej wiadomości mailowej.
  • Urządzenie pozostanie w trybie szkoleniowym do czasu wizyty serwisanta, który wykona fiskalizację.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.