Po opłaceniu zamówienia otrzymasz login oraz hasło do systemu iPOS web. Po zalogowaniu się na swoje konto, system poprosi o uzupełnienie pozostałych danych dotyczących Twojego konta.
Uzupełnienie danych zamówienia
Aby dokończyć konfigurację zamówienia:
- Przejdź na stronę iposweb.pl. Twoim loginem jest adres mailowy, który podałeś/aś podczas zamówienia. Na wskazany adres otrzymałeś także hasło do logowania.
- Uzupełnij dane rejestrowe oraz swojego sklepu, a następnie zaakceptuj regulaminy.
Inicjalizacja urządzenia
Po uzupełnieniu danych możesz uruchomić kasoterminal, który w bardzo prosty sposób pobierze dane, które wprowadziłeś do systemu.
Aby dokonać inicjalizacji:
- Uruchom urządzenie.
- Wykonaj test komunikacji:
- Przejdź do menu serwisowego naciskając 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
- Wybierz 5 Testy.
- Wybierz 1. Test komunikacji - należy postępować zgodnie z komunikatami na wyświetlaczu - test powinien zakończyć się wynikiem pozytywnym
- Naciśnij czerwony przycisk aby wrócić do poprzedniego widoku.
- Wybierz 1. Inicjalizacja.
- Po wykonaniu inicjalizacji urządzenie poprosi o wykonanie raportu dobowego. Po wydrukowaniu dokumentu kasoterminal zrestartuje się.
Pamiętaj!
- Po uzupełnieniu wszystkich danych w iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty pojawi się umowa na płatności kartowe, która należy podpisać. Wszelkie informacje otrzymasz w oddzielnej wiadomości mailowej.
- Urządzenie pozostanie w trybie szkoleniowym do czasu wizyty serwisanta, który wykona fiskalizację. Wszystkie zmiany dokonane w trybie szkoleniowym zostaną automatycznie skasowane podczas wykonywania fiskalizacji.
0 Komentarze