Uzupełnienie danych zamówienia

Po opłaceniu zamówienia otrzymasz login oraz hasło do systemu iPOS web. Po zalogowaniu się na swoje konto, system poprosi o uzupełnienie pozostałych danych dotyczących Twojego konta. 

Uzupełnienie danych zamówienia

I Widok

  1. Zaloguj się na portal iposweb.pl. Na wskazany adres wysłaliśmy niezbędne informacje.
  2. Uzupełnij dane rejestrowe oraz swojego sklepu, a następnie naciśnij w przycisk dalej.
    blobid0.png

II Widok

  1. Naciśnij w przycisk edytuj, a następnie wprowadź poprawne dane sklepu.
    blobid3.png
  2. Zatwierdź zmiany naciskając w przycisk zapisz.
    blobid2.png
  3. W przypadku gdy chcesz ustalić inne miejsce fiskalizacji aniżeli sklep, możesz wprowadzić dane ręcznie (opcjonalnie):
    1. Naciśnij w niebieską kropkę obok miejsce fiskalizacji.
    2. Wprowadź poprawne dane.
      blobid4.png
  4. Wybierz z kalendarza oczekiwaną datę fiskalizacji naciskając w pole data fiskalizacji, a następnie naciśnij w przycisk dalej.

III Widok

  1. Uzupełnij numer rachunku oraz potwierdź wybraną taryfę podczas zamówienia, wybierając ją z listy.
  2. Zaakceptuj wszystkie regulaminy, a następnie naciśnij przycisk dalej.
    blobid5.png

Po wprowadzeniu wszystkich informacji po chwili na platformie iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty zostanie udostępniona umowa na płatności kartą.

Inicjalizacja urządzenia

  1. iPOS smart.
  2. iPOS smart +.
  3. iPOS duet.

Pamiętaj!

  • Po uzupełnieniu wszystkich danych w iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty pojawi się umowa na płatności kartowe, która należy podpisać. Wszelkie informacje otrzymasz w oddzielnej wiadomości mailowej.
  • Urządzenie pozostanie w trybie szkoleniowym do czasu wizyty serwisanta, który wykona fiskalizację. Wszystkie zmiany dokonane w trybie szkoleniowym zostaną automatycznie skasowane podczas wykonywania fiskalizacji. 
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 2
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.