Inicjalizacja aplikacji sprzedażowej na tablecie

Inicjalizacja aplikacji sprzedażowej na tablecie

W przypadku wykonywania inicjalizacji w wersji iPOS smart +, niezbędnym jest w pierwszej kolejności zainicjalizowanie terminala. 

Inicjalizacja aplikacji sprzedażowej na terminalu

Aby wykonać inicjalizację terminala:

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Na terminalu naciśnij jednocześnie 1,5 oraz 9.
  3. W lewym górnym rogu stuknij w ikonę iPAS.
  4. Dalej postępuj zgodnie z artykułem dot. terminala, począwszy od pkt. 3. 

Po poprawnym zainicjalizowaniu terminala, możesz wykonać tą samą czynność na tablecie.

Inicjalizacja aplikacji sprzedażowej na tablecie

Aby wykonać inicjalizację tabletu:

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Wykonaj test łączności:
    1. Przejdź do menu serwisowego stukając w 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
    2. Stuknij w pozycję testy.
    3. Stuknij w pozycję test komunikacji.  
    4. Postępuj zgodnie z komunikatami na wyświetlaczu.
  3. Naciśnij dwukrotnie powrót, aby powrócić do poprzedniego widoku.
  4. Stuknij w pozycję inicjalizacja.
  5. Stuknij w pozycję inicjalizuj.

    Po wykonaniu inicjalizacji, urządzenie poprosi o wykonanie raportu dobowego. Po wydrukowaniu dokumentu kasoterminal zrestartuje się.

Pamiętaj!

  • W niektórych przypadkach urządzenie poprosi o klucz inicjalizacyjny. Aby go znaleźć, zaloguj się na konto iPOS web klienta i w zakładce Konfiguracja/Urządzenia, w szczegółach konkretnego urządzenia znajdziesz 'klucz API'.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.