Wykaz komunikatów i błędów sygnalizowanych na wyświetlaczu drukarki

 

 

mceclip1.png

 

Opis ikon na pasku statusu: 

  • mceclip2.png - kasoterminal podłączony jest do sieci Ethernet.

    Uwagi: Ikona pojawia się gdy do kasoterminala podłączymy przewód ethernet RJ-45 z dostępem do sieci internetowej.

  • mceclip3.png - Siła sygnału GSM.

    Uwagi: Istnieje możliwość również szczegółowej weryfikacji statusu zasięgu wyrażonej w %. Więcej tutaj.

  • mceclip4.png - Siła sygnału Wi-Fi. 

    Uwagi: Ikona pojawia się w momencie gdy prawidłowo podłączymy kasoterminal do sieci Wi-Fi klienta. Więcej tutaj.

  • mceclip5.png - Aktywny acces point.

  • mceclip6.png - Ostrzeżenie - miga, jeżeli dane nie zostały przekazane zgodnie z harmonogramem (ikona w kolorze czerwonym).

    Uwagi: Komunikat ten może pojawiać się dość często jeżeli w punkcie sprzedaży jest niewystarczający dostęp do sieci internetu (słaby zasięg GSM). Warto zasugerować klientowi aby wzmocnił sygnał poprzez np. podpięcie do kasoterminala przewód ethernet z dostępem do internetu lub połączyć kasoterminal z siecią Wi-Fi klienta.

  • mceclip7.png - Pobieranie aktualizacji programu pracy przez drukarkę.

  • mceclip8.png - Praca na akumulatorze i jego stan naładowania.

    Uwagi: Maksymalny czas pracy na awaryjnym akumulatorze wynosi do 2h. W przypadku zbyt nadmiernego wykorzystywania dodatkowej baterii po okresie kilku miesięcy wydajność może spaść o 95%.

  • mceclip9.png - Praca na podłączonym zasilaczu.

    Uwagi: Kasoterminale iPOS powinny pracować cały czas pod stałym zasilaniem.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1
Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.