Inicjalizacja aplikacji płatniczej
- Uruchom urządzenie.
- Na terminalu przytrzymaj jednocześnie przycisk: 1, 5 oraz 9.
- Na ekranie dotykowym terminala wybierz "PŁATNOŚĆ".
- Na ekranie dotykowym terminala wybierz dwukrotnie "INICJALIZACJA".
- Wprowadź TID - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź adres IP TMS: 194.181.031.201 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź numer portu TMS: 443 -Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź TIMEOUT (w sekundach) 30 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
Dalej urządzenie pobierze właściwe parametry, a sam terminal zrestartuje się.
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
- wykonaj płatność kartą.
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.
Weryfikacja parametru DIRECT
W przypadku problemów z inicjalizacją, należy zweryfikować parametr DIRECT.
- Uruchom urządzenie.
- Na terminalu przytrzymaj jednocześnie przyciski: 1, 5 oraz 9.
- Na ekranie dotykowym stuknij w PŁATNOŚĆ.
- Na ekranie dotykowym stuknij w menu administratora (hasło:673524) lub (hasło:1234)
- Na ekranie dotykowym stuknij w admin.
- Na ekranie dotykowym stuknij w menu serwisowe (hasło:482273).
- Na ekranie dotykowym stuknij w edycja int. sieciowego, a następnie direct.
- Ustawusb0 oraz zatwierdź pozostałe wartości.
- Następnie EDYCJA SIECI, (jeżeli pozycja EDYCJA SIECI nie jest widoczna, należy w pierwszej kolejności wybrać ponownie "inicjalizacja" aby pojawiła się pozycja EDYCJA SIECI).
- Wybierz pozycje DIRECT.
- Jeżeli pojawi się wartość wlan0, należy ją wykasować naciskając żółty przyciskiem i wpisać usb0.
- Zatwierdzić naciskając w zielony przycisk.
- Zatwierdź kolejny ekran (timeout restartu sieci) naciskając w zielony przycisk.
- Wykonaj inicjalizację aplikacji płatniczej (instrukcja powyżej).
Pamiętaj!
- Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.
0 Komentarze