Inicjalizacja aplikacji płatniczej ITC - iPOS smart +

Inicjalizacja aplikacji płatniczej 

  1. Uruchom urządzenie. 
  2. Na terminalu przytrzymaj jednocześnie przycisk: 1, 5 oraz 9. 
  3. Na ekranie dotykowym terminala wybierz "PŁATNOŚĆ".
  4. Na ekranie dotykowym terminala wybierz dwukrotnie "INICJALIZACJA".
  5. Wprowadź TID - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  6. Wprowadź adres IP TMS: 194.181.031.201 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  7. Wprowadź numer portu TMS: 443 -Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  8. Wprowadź TIMEOUT (w sekundach) 30 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk. 

Dalej urządzenie pobierze właściwe parametry, a sam terminal zrestartuje się.

Test działania płatności kartą  


  1. Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
  2. W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą. 
  3. wykonaj płatność kartą.  
  4. Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.

Weryfikacja parametru DIRECT

W przypadku problemów z inicjalizacją, należy zweryfikować parametr DIRECT.

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Na terminalu przytrzymaj jednocześnie przyciski: 1, 5 oraz 9.
  3. Na ekranie dotykowym stuknij w PŁATNOŚĆ.
  4. Na ekranie dotykowym stuknij w menu administratora (hasło:673524) lub (hasło:1234)
  5. Na ekranie dotykowym stuknij w admin. 
  6. Na ekranie dotykowym stuknij w menu serwisowe (hasło:482273).
  7. Na ekranie dotykowym stuknij w edycja int. sieciowego, a następnie direct.
  8. Ustawusb0 oraz zatwierdź pozostałe wartości.
  9. Następnie EDYCJA SIECI, (jeżeli pozycja EDYCJA SIECI nie jest widoczna, należy w pierwszej kolejności wybrać ponownie "inicjalizacja" aby pojawiła się pozycja EDYCJA SIECI).
  10. Wybierz pozycje DIRECT.
  11. Jeżeli pojawi się wartość wlan0, należy ją wykasować naciskając żółty przyciskiem i wpisać usb0.
  12. Zatwierdzić naciskając w zielony przycisk.
  13. Zatwierdź kolejny ekran (timeout restartu sieci) naciskając w zielony przycisk.
  14. Wykonaj inicjalizację aplikacji płatniczej (instrukcja powyżej).

Pamiętaj!

  • Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.