Inicjalizacja aplikacji płatniczej ITC - iPOS smart

Inicjalizacja aplikacji płatniczej 

  1. Uruchom urządzenie.
  2. W momencie gdy kasoterminal jest zablokowany (3 poziome linie w lewym górny rogu) przytrzymaj jednocześnie przycisk: 1, 5 oraz 9. 
  3. Na ekranie dotykowym stuknij w PŁATNOŚĆ.
  4. Na wyświetlonym wygaszaczu APDU Naciśnij dowolny klawisz.
  5. Na ekranie dotykowym wybierz ADMIN.
  6. Na ekranie dotykowym wybierz dwukrotnie INICJALIZACJA.
  7. Wprowadź TID - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  8. Wprowadź adres IP TMS: 194.181.031.201 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  9. Wprowadź numer portu TMS: 443 -Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
  10. Wprowadź TIMEOUT (w sekundach) 30 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.

W wyniku pobrania parametrów nastąpi restart.

Test działania płatności kartą  


  1. Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
  2. W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą. 
  3. wykonaj płatność kartą.  
  4. Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.

Weryfikacja parametru DIRECT

W przypadku problemów z inicjalizacją, należy zweryfikować parametr DIRECT.

  1. Uruchom urządzenie.
  2. W momencie gdy kasoterminal jest zablokowany (3 poziome linie w lewym górny rogu) przytrzymaj jednocześnie przycisk: 1, 5 oraz 9.
  3. Na ekranie dotykowym stuknij w PŁATNOŚĆ.
  4. Na ekranie dotykowym stuknij w INICJALIZACJA. 
  5. Następnie EDYCJA SIECI, (jeżeli pozycja EDYCJA SIECI nie jest widoczna, należy w pierwszej kolejności wybrać ponownie "inicjalizacja" aby pojawiła się pozycja EDYCJA SIECI).
  6. Wybierz pozycje DIRECT.
  7. Jeżeli pojawi się wartość usb0, należy ją wykasować naciskając żółty przyciskiem i wpisać wlan0.
  8. Zatwierdzić naciskając w zielony przycisk.
  9. Zatwierdź kolejny ekran (timeout restartu sieci) naciskając w zielony przycisk.
  10. Wykonaj inicjalizację aplikacji płatniczej (instrukcja powyżej).

Pamiętaj!

  • Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.