Obsługa sprzedaży Znany Lekarz

Jeżeli poprawnie zarejestrowałeś wizytę pacjenta i wysłałeś zlecenie do kasoterminala, pojawi się ono we właściwej zakładce na tablecie. Więcej na temat znajdziesz tutaj.

Obsługa wysłanego paragonu

Zrzut_ekranu_2021-03-22_o_16.00.24.png

  1. Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
  2. Z menu po lewej stronie, wybierz pozycje Zlecenia.
  3. Wybierz właściwe zlecenie z listy.
    Zlecenia są opisane datą oraz godziną ich przesłania do kasoterminala iPOS smart +. Dodatkowo po prawej stronie można zweryfikować wartość przesłanego zlecenia.
  4. Wybierz pozycję utwórz paragon.
  5. W powyższym widoku możesz dodać kolejne usługi. Pamiętaj że nowo dodane usługi z poziomu kasoterminala, nie zmienią danych wprowadzonych w znanylekarz.pl
  6. Aby przejść do realizacji płatności, wybierz przycisk "przyjmij".
  7. Przyjmij płatność.

Pamiętaj!

  • Jeżeli w przesłanym zleceniu na kasoterminalu iPOS smart + zamiast nazwy pozycji sprzedażowej pojawiła się cyfra, bądź ciąg cyfr oznacza to iż baza usług dostępna na platformie znanylekarz.pl nie jest pokrywa się z danymi w iPOS web. W związku z powyższym należy dodać brakujące usługi do iPOS web oraz wykonać synchronizację. Następnie na kasoterminalu, należy wykasować powstały paragon i ponownie wybrać go z listy zleceń.
  • Zniknięcie zlecenia z listy następuje po opłaceniu i wydrukowaniu paragonu.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.