Obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym

Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników, którzy skonfigurowali swój własny sklep internetowy opisany tutaj

Obsługa zamówień na kasoterminalu

Zamówienie złożone przez sklep internetowy automatycznie pojawi się we właściwej zakładce na kasoterminalu iPOS. Aby obsłużyć zamówienie:

  1. Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
  2. Z menu po lewej stronie, wybierz pozycje Zlecenia.
  3. Wybierz właściwe zamówienie z listy.
    Zamówienia są opisane datą oraz godziną ich przesłania do kasoterminala iPOS smart +. Dodatkowo po prawej stronie można zweryfikować wartość przesłanego zamówienia.
  4. Wybierz pozycję utwórz paragon.
  5. W powyższym widoku możesz dodać kolejne produkty. Pamiętaj że nowo dodane produkty z poziomu kasoterminala, nie zmienią danych wprowadzonych w zamówieniu poprzez sklep.
  6. Aby przejść do realizacji płatności, wybierz przycisk "przyjmij".
  7. Przyjmij płatność.

Pamiętaj!

  • Zniknięcie zamówienia z listy następuje po opłaceniu i wydrukowaniu paragonu.
  • Funkcjonalność dostępna jest na kasoterminalu iPOS smart+ oraz iPOS gastro.
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie

0 Komentarze

Komentarze do artykułu są zablokowane.