Inicjalizacja Aplikacji Płatniczej SoftPOS

Inicjalizacja aplikacji płatniczej 

  1. Uruchom urządzenie.
  2. Na tablecie wybierz aplikację POSapp i uruchom ją.
  3. Aplikacja poprosi Ciebie o podanie 3 danych:
    • Identyfikator merchanta – Merchant ID
    • Identyfikator terminala – Terminal ID
    • Kod aktywacyjny.

      Powyższe identyfikatory i kody należy pobrać z portalu eBOK dostępnego pod adresem: https://ebok.itcard.pl

  4. Zaloguj się do platformy eBOK w celu pobrania powyższych identyfikatorów i kodu aktywacyjnego
  5. Po zalogowaniu do eBOK, w celu pobrania identyfikatorów należy kliknąć w sekcję Urządzenia - Terminale, zgodnie z rysunkiem poniżej.
     

  6. Następnie na liście wyświetlonych urządzeń należy odnaleźć terminal, który chcemy aktywować. Używając klawisza „Opcje” przy wybranym terminalu, należy wejść w „Szczegóły”, zgodnie z rysunkiem poniżej.
     

  7. Po realizacji wskazanych czynności wyświetli się ekran zawierający identyfikatory i kody niezbędne do dokonania inicjalizacji urządzenia, zgodnie z rysunkiem poniżej.
     

  8. Proces inicjalizacji został zrealizowany. Jeśli wszystkie czynności zostały wykonane poprawnie wówczas zostanie wyświetlony ekran główny umożliwiający wykonanie transakcji, tj. wprowadzenie kwoty dla transakcji płatniczej.

Test działania płatności kartą  


  1. Przejdź do aplikacji IPOS.
  2. Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
  3. W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
  4. wykonaj płatność kartą.
  5. Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.

Pamiętaj!

  • Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.
  • Jeżeli na Twoim urządzeniu nie ma aplikacji POSapp, wykonaj w aplikacji iPOS raport fiskalny dobowy, a aplikacja płatnicza POSapp zainstaluje się.
  • Aktywacja konta w systemie eBOK następuje po podpisaniu Umowy świadczenia usług przyjmowania płatności w Aplikacji Płatniczej POSapp. Po podpisaniu umowy oraz poprawnej weryfikacji klienta przez operatora płatności, na adres email osoby kontaktowej wpisanej w Umowie, zostanie wysłany email zawierający nazwę użytkownika oraz link aktywacyjny umożliwiający nadanie hasła do logowania do platformy eBOK.