Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników, którzy skonfigurowali swój własny sklep internetowy opisany tutaj.
Obsługa zamówień na kasoterminalu
Zamówienie złożone przez sklep internetowy automatycznie pojawi się we właściwej zakładce na kasoterminalu iPOS. Aby obsłużyć zamówienie:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Z menu po lewej stronie, wybierz pozycje Zlecenia.
- Wybierz właściwe zamówienie z listy.
Zamówienia opisane są datą oraz godziną ich przesłania do kasoterminala iPOS smart +. Dodatkowo po prawej stronie można zweryfikować wartość przesłanego zamówienia. - Wybierz pozycję utwórz paragon.
- W powyższym widoku możesz dodać kolejne produkty. Pamiętaj że nowo dodane produkty z poziomu kasoterminala, nie zmienią danych wprowadzonych w zamówieniu poprzez sklep.
- Aby przejść do realizacji płatności, wybierz przycisk "przyjmij".
- Przyjmij płatność.
Pamiętaj!
- Zniknięcie zamówienia z listy następuje po opłaceniu i wydrukowaniu paragonu.
- Jeżeli podczas składania zamówienia klient zaznaczył chęć wystawienia faktury, wydruk dokumentu nastąpi automatycznie po przyjęciu płatności.
- Nowe zamówienie sygnalizowane jest migającą ikonką w kolorze czerwonym w lewej części ekranu.
- W momencie utworzenia paragonu jest on automatycznie opisywany nagłówkiem "Deliko nr. xx" w celu łatwiejszego namierzenia zamówień złożonych przez sklep internetowy wśród wszystkich rachunków. Numer ten oznacza numer utworzonego paragonu w danym dniu i ulega on wyzerowaniu, gdy zostanie wykonany raport dobowy.
- Funkcjonalność dostępna jest na kasoterminalach iPOS smart+ przy zainstalowanej aplikacji iPOS w wersji 1.013.10, bądź wyższej.