W przypadku gdy nie posiadasz własnej strony internetowej, dającej Twoim klientom możliwość składania zamówień online, to nic straconego! Na platformie iPOS web możesz w prosty i szybki sposób stworzyć swój własny, nowoczesny sklep internetowy, który pozwoli na dotarcie do większej liczby klientów. Dzięki naszemu rozwiązaniu łatwo wygenerujesz stronę do składania zamówień bez potrzeby zakupu domeny czy pracy informatyka i grafika.
Konfiguracja sklepu online
- Zaloguj się do iPOS web.
- Przejdź do Konfiguracja/Sklep online.
- W prawym górnym rogu naciśnij w przycisk załóż nowy sklep.
- Wybierz z listy powiązany sklep, dla którego chcesz stworzyć sklep online. Więcej na temat dodawania sklepów znajdziesz tutaj.
- Wybierz powiązany cennik, z którego produkty oraz ceny będą prezentowane w sklepie online. Więcej na temat obsługi cenników znajdziesz tutaj.
- Wprowadź nazwę sklepu online i uzupełnij nią również identyfikator URL, który będzie linkiem do Twojego sklepu online.
- Wgraj logo oraz baner (opcjonalnie).
Maksymalna rozdzielczość logo wynosi wys.: 65 px, szer.: 195 px.
Maksymalny wymiar baneru wynosi wys.: 300 px, szer.: 1400 px.
Obsługiwane formaty: jpeg, png, jpg
Wielkość każdego z plików nie może przekroczyć 2 MB. - Uzupełnij dane teleadresowe sklepu online oraz godziny przyjmowania zamówień i określ, czy chcesz przyjmować zamówienia poza godzinami otwarcia.
- Wybierz obsługiwane metody płatności.
- Określ strefę dostaw:
- brak dostaw - zamówienia będą przyjmowane tylko i wyłącznie na odbiór osobisty.
- cała Polska - możliwe będzie przyjmowanie zamówień na terenie całego kraju.
- strefy - po wybraniu tej opcji otworzy się mapa Google i będzie możliwe wykonanie rysunku strefy dostawy.
- Uzupełnij dane dotyczące dostawy takie jak:
- minimalna wartość zamówienia,
- koszt dostawy,
- kwota, od której jest darmowa dostawa (opcjonalnie)
- czas dostawy (minuty, godziny, dni).
- Po uzupełnieniu wszystkich danych naciśnij w przycisk generuj regulaminy.
- Zapoznaj się z regulaminem oraz polityką prywatności poprzez kliknięcie w nazwę wybranego dokumentu i potwierdź jego akceptację klikając przycisk zaakceptuj.
- Aby zapisać konfigurację sklepu online kliknij w przycisk dodaj.
Proces obsługi zamówień został opisany tutaj.
Pamiętaj!
- Możliwe jest narysowanie tylko jednej strefy dostaw.
- Włączenie opcji przyjmowania zamówień tylko w godzinach otwarcia będzie skutkować tym, że w przypadku gdy jest po godzinach otwarcia będzie widoczna informacja że sklep jest nieczynny i nie będzie możliwe złożenie zamówienia z wyprzedzeniem.
- Istnieje możliwość założenia kilku sklepów internetowych.
- iPOS pobiera opłatę prowizyjną za prowadzenie sklepu online, wynosi ona 2% od wartości zamówienia, faktura na prowizję będzie udostępniona po zakończeniu miesiąca.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje mailowe potwierdzenie na podany w zamówieniu adres.
- Opis produktu pobierany jest z opisu wprowadzonego w zakładce Produkty - Asortyment, więcej znajdziesz tutaj.
- Funkcjonalność dostępna jest na kasoterminalach iPOS smart+ przy zainstalowanej aplikacji iPOS w wersji 1.013.10, bądź wyższej.