Aby zapewnić jak największą przejrzystość obsługi rozliczeń, system iPOS pozwala na wykonanie korekty metody płatności dla zamkniętej już transakcji. Taka korekta może mieć znaczenie np. w przypadku gdy sprzedawca zarejestruje płatność gotówkową i wydrukuje paragon podczas gdy klient chciał dokonać płatności kartą. W takiej sytuacji korekta płatności sprawi, że zostanie pobrana brakująca płatność kartą bez konieczności wykonywania zwrotu i ponownej sprzedaży.
Korygowanie metody płatności
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu użytkownika naciskając 3 poziome linie w lewym rogu.
- Wybierz Transakcje.
- Znajdź transakcję wymagającą korekty.
- Wybierz trzy kropki widoczne obok wybranej transakcji.
- Wybierz korekta.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie i przyjmij płatność kartową.
- Wygeneruje się dokument potwierdzający dokonanie korekty płatności.
Pamiętaj!
- Korektę płatności można zastosować tylko do transakcji zamkniętych na płatność gotówkową.