Wszystkie zmiany konfiguracji wykonane w iPOS web muszą zostać przesłane do kasoterminala nim będą mogły zostać przez nie użyte – zmiany te są automatycznie pobierane przez urządzenie w ramach wykonania raportu dobowego. Istnieje też możliwość wymuszenia synchronizacji danych ręcznie. W przypadku kasoterminali iPOS, wystarczy wykonać tylko jedną, ogólną synchronizację.
Aby wykonać synchronizację:
Po zalogowaniu
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu użytkownika naciskając 3 poziome linie w lewym rogu.
- Wybierz "synchronizacja".
Przed zalogowaniem
- Przejdź do menu serwisowego wybierając 3 poziome linie po lewej stronie przed zalogowaniem.
- Wybierz "konfiguracja".
- Wybierz "synchronizacja".
Dodatkowo od wersji 1.006.22 możliwe jest ręczne przesyłanie transakcji z poziomu menu serwisowego.
- Przejdź do menu serwisowego wybierając 3 poziome linie po lewej stronie przed zalogowaniem.
- Wybierz "serwis" (hasło: SERVIS).
- Wybierz "transakcje".
- Wybierz "wyślij zaległe transakcje".
Pamiętaj!
- Niektóre zmiany po synchronizacji z poziomu użytkownika będą widoczne dopiero po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu do aplikacji sprzedażowej.