Wymiana karty SIM

W przypadku konieczności wymiany karty SIM (na wysłaną przez iPOS SA) należy:

1. odłączyć zasilacz sieciowy,

2. wyłączyć terminal,

3. zdjąć pokrywę akumulatora, która znajduje się z tyłu terminala:

 

4. podczas wymiany karty SIM nie należy odłączać akumulatora:

5. wyjąć zamontowaną kartę SIM z gniazda opisanego na poniższym rysunku jako slot 1, następnie w ten sam slot należy włożyć wysłaną z iPOS kartę SIM (pinami do dołu):

6. w niektórych przypadkach karta SIM mogła być zamontowana w gnieździe oznaczonym jako slot 2, należy postępować analogicznie do opisu w punkcie nr 5,

7. zamontować ponownie pokrywę akumulatora, podłączyć zasilacz sieciowy i włączyć urządzenie,

8. wykonać test komunikacji z poziomu aplikacji sprzedażowej: przed zalogowaniem użytkownika wejść w menu, następnie wybrać pozycje - Testy -> Test komunikacji. Test powinien zakończyć się wynikiem pozytywnym.

9. zdemontowaną kartę SIM należy odesłać do iPOS na adres: ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa.