W przypadku konieczności wymiany karty SIM (na wysłaną przez iPOS SA) należy:
1. odłączyć zasilacz sieciowy,
2. wyłączyć terminal,
3. zdjąć pokrywę akumulatora, która znajduje się z tyłu terminala:
4. podczas wymiany karty SIM nie należy odłączać akumulatora:
5. wyjąć zamontowaną kartę SIM z gniazda opisanego na poniższym rysunku jako slot 1, następnie w ten sam slot należy włożyć wysłaną z iPOS kartę SIM (pinami do dołu):
6. w niektórych przypadkach karta SIM mogła być zamontowana w gnieździe oznaczonym jako slot 2, należy postępować analogicznie do opisu w punkcie nr 5,
7. zamontować ponownie pokrywę akumulatora, podłączyć zasilacz sieciowy i włączyć urządzenie,
8. wykonać test komunikacji z poziomu aplikacji sprzedażowej: przed zalogowaniem użytkownika wejść w menu, następnie wybrać pozycje - Testy -> Test komunikacji. Test powinien zakończyć się wynikiem pozytywnym.
9. zdemontowaną kartę SIM należy odesłać do iPOS na adres: ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa.