W każdym sklepie może obowiązywać inny cennik, asortyment, stany magazynowe oraz wygląd paragonu.
Dodawanie sklepu
Aby dodać sklep:
- Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
- W prawym górnym rogu wybierz opcję dodaj.
- Po prawej stornie uzupełnij dane sklepu.
- Aby zapisać, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk dodaj.
Edycja danych sklepu
W każdym momencie, np. w przypadku zmiany adresu prowadzenia działalności, lub zmiany nazwy sklepu możesz dokonać edycji danych.
Aby zmienić dane:
- Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
- Wybierz sklep z listy.
- Po prawej stronie zmień dane sklepu.
- Aby zapisać, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk zmień.
Usuwanie sklepu
Aby usunąć sklep:
- Przejdź do Konfiguracja/Sklepy.
- Wybierz sklep z listy.
- Aby usunąć, w szarej kolumnie oznaczonej szczegóły naciśnij przycisk usuń.
Dodatkowo zmiany o danych firmy muszą trafić do operatora płatności.
ITCard (Planet Pay)
W przypadku gdy Twoim operatorem płatności kartowych jest ITC (Planet Pay), informacje o zmianach musisz dodatkowo przesłać w formie papierowej.
Aby zmienić dane adresowe sklepu u operatora płatności kartowych:
- Pobierz właściwy formularz.
- Uzupełnij niezbędne informacji.
- Wyślij skan dokumentu na adres: pomoc@ipos.pl.
- Wyślij dwa egzemplarze formularza na adres:
iPOS SA
ul.Równoległa 4a (biurowiec Bolero, piętro 4)
02-235 Warszawa
Polskie ePłatności
W przypadku gdy Twoim operatorem jest PeP ( Polskie ePłatności) zmiany przesyłane są automatycznie.
Pamiętaj!
- Nazwa oraz adres sklepu drukują się w nagłówku paragonu.