Zmiana numeru rachunku bankowego

Zawsze możesz zmienić wcześniej podany numer rachunku bankowego, na który są przesyłane rozliczenia za transakcje kartami. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.

Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.

ITCard (Planet Pay)

Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
  4. Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:


iPOS S.A.

ul.Równoległa 4a (biurowiec Bolero, piętro 4)

02-235 Warszawa

 

Wzór prawidłowo podpisanego wniosku możesz znaleźć tutaj.

 

Pamiętaj!

  • Zmiany są realizowana w przeciągu 48 h roboczych od otrzymania dokumentów.
  • Numer MID i TID znajduje się na każdym potwierdzeniu transakcji kartą.
  • Jeżeli posiadasz jedno urządzenie bądź chcesz wprowadzić zmiany dla całej firmy, pole z numerami MID i TID możesz pozostawić puste.

 

Polskie ePłatności

Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres coa@pep.pl.

Możesz również zadzwonić do czynnego całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta, które prześle formularz zmiany rachunku bankowego na wskazany adres, mailem lub faksem (tel. 17 859 69 69).

Pamiętaj!

  • Zmiana rachunku bankowego wymaga wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku podanego na oświadczeniu w kwocie 1 PLN na numer konta 38 1140 1225 0000 3905 1200 1023. W tytule przelewu należy podać NIP, nazwę firmy i telefon kontaktowy osoby zgłaszającej zmianę.