Zawsze możesz zmienić wcześniej podany numer rachunku bankowego, na który są przesyłane rozliczenia za transakcje kartami. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.
Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.
ITCard (Planet Pay)
Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:
- Pobierz właściwy formularz.
- Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
- Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
- Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:
iPOS S.A.
ul.Równoległa 4a (biurowiec Bolero, piętro 4)
02-235 Warszawa
Wzór prawidłowo podpisanego wniosku możesz znaleźć tutaj.
Pamiętaj!
- Zmiany są realizowana w przeciągu 48 h roboczych od otrzymania dokumentów.
- Numer MID i TID znajduje się na każdym potwierdzeniu transakcji kartą.
- Jeżeli posiadasz jedno urządzenie bądź chcesz wprowadzić zmiany dla całej firmy, pole z numerami MID i TID możesz pozostawić puste.
Polskie ePłatności
Aby zmienić numer rachunku bankowego, na który przelewane są należności:
- Pobierz właściwy formularz.
- Wypełnij go i podpisz zgodnie z zasadami reprezentacji.
- Wyślij skan dokumentu na adres coa@pep.pl.
Możesz również zadzwonić do czynnego całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta, które prześle formularz zmiany rachunku bankowego na wskazany adres, mailem lub faksem (tel. 17 859 69 69).
Pamiętaj!
- Zmiana rachunku bankowego wymaga wykonania przelewu weryfikacyjnego z rachunku podanego na oświadczeniu w kwocie 1 PLN na numer konta 38 1140 1225 0000 3905 1200 1023. W tytule przelewu należy podać NIP, nazwę firmy i telefon kontaktowy osoby zgłaszającej zmianę.