Po opłaceniu zamówienia otrzymasz login oraz hasło do systemu iPOS web. Po zalogowaniu się na swoje konto, system poprosi o uzupełnienie pozostałych danych dotyczących Twojego konta.
Uzupełnienie danych zamówienia
I Widok
- Zaloguj się na portal iposweb.pl. Na wskazany adres wysłaliśmy niezbędne informacje.
- Uzupełnij dane rejestrowe oraz swojego sklepu, a następnie naciśnij w przycisk dalej.
II Widok
- Naciśnij w przycisk edytuj, a następnie wprowadź poprawne dane sklepu.
- Zatwierdź zmiany naciskając w przycisk zapisz.
- W przypadku gdy chcesz ustalić inne miejsce fiskalizacji aniżeli sklep, możesz wprowadzić dane ręcznie (opcjonalnie):
- Naciśnij w niebieską kropkę obok miejsce fiskalizacji.
- Wprowadź poprawne dane.
- Wybierz z kalendarza oczekiwaną datę fiskalizacji naciskając w pole data fiskalizacji, a następnie naciśnij w przycisk dalej.
III Widok
- Uzupełnij numer rachunku oraz potwierdź wybraną taryfę podczas zamówienia, wybierając ją z listy.
- Zaakceptuj wszystkie regulaminy, a następnie naciśnij przycisk dalej.
Po wprowadzeniu wszystkich informacji po chwili na platformie iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty zostanie udostępniona umowa na płatności kartą.
Inicjalizacja urządzenia
Pamiętaj!
- Po uzupełnieniu wszystkich danych w iPOS web w zakładce Obsługa/Dokumenty pojawi się umowa na płatności kartowe, która należy podpisać. Wszelkie informacje otrzymasz w oddzielnej wiadomości mailowej.
- Urządzenie pozostanie w trybie szkoleniowym do czasu wizyty serwisanta, który wykona fiskalizację. Wszystkie zmiany dokonane w trybie szkoleniowym zostaną automatycznie skasowane podczas wykonywania fiskalizacji.