Zmiana adresu mailowego do przesyłania raportów analitycznych

Zawsze możesz zmienić wcześniej podany adres mailowy do przesyłania raportów analitycznych od operatora płatności kartowych. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.

Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.

ITCard (Planet Pay)

Aby zmienić numer adres mailowy, na który przesyłane są raporty analityczne:

  1. Pobierz właściwy formularz.
  2. Wypełnij go i podpisz.
  3. Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
  4. Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:

iPOS S.A.

ul.Równoległa 4a (biurowiec Bolero, piętro 4)

02-235 Warszawa

Polskie ePłatności

Aby zmienić numer adres mailowy, na który przesyłane są raporty analityczne:

  1. Zaloguj się do iPOS web.
  2. Przejdź do zakładki Konfiguracja/Firma.
  3. W szarej kolumnie oznaczonej kontakt, zmień adres mailowy na właściwy.
  4. Zatwierdź zmianę naciskając w przycisk zmień na dole strony.

W kolejnym kroku drogą kurierską na swój adres rejestrowy firmy otrzymasz aneks ze stosownym wnioskiem.