Zawsze możesz zmienić wcześniej podany adres mailowy do przesyłania raportów analitycznych od operatora płatności kartowych. Poniżej znajdziesz procedurę postępowania dla operatorów płatności, z którymi współpracuje iPOS.
Aby zweryfikować kto jest Twoim operatorem płatności, sprawdź raport z rozliczenia za płatności kartami, który jest przesyłany każdego dnia roboczego na adres mailowy.
ITCard (Planet Pay)
Aby zmienić numer adres mailowy, na który przesyłane są raporty analityczne:
- Pobierz właściwy formularz.
- Wypełnij go i podpisz.
- Wyślij skan dokumentu na adres pomoc@ipos.pl.
- Wyślij oryginał dokumentu w dwóch egzemplarzach na adres:
iPOS S.A.
ul.Równoległa 4a (biurowiec Bolero, piętro 4)
02-235 Warszawa
Polskie ePłatności
Aby zmienić numer adres mailowy, na który przesyłane są raporty analityczne:
- Zaloguj się do iPOS web.
- Przejdź do zakładki Konfiguracja/Firma.
- W szarej kolumnie oznaczonej kontakt, zmień adres mailowy na właściwy.
- Zatwierdź zmianę naciskając w przycisk zmień na dole strony.
W kolejnym kroku drogą kurierską na swój adres rejestrowy firmy otrzymasz aneks ze stosownym wnioskiem.