Inicjalizacja aplikacji płatniczej
- Uruchom urządzenie.
- Na terminalu przytrzymaj jednocześnie przycisk: 1, 5 oraz 9.
- Na ekranie dotykowym terminala wybierz "PŁATNOŚĆ".
- Na ekranie dotykowym terminala wybierz dwukrotnie "INICJALIZACJA".
- Wprowadź TID - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź adres IP TMS: 194.181.031.201 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź numer portu TMS: 443 -Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Wprowadź TIMEOUT (w sekundach) 30 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając zielony przycisk.
- Dalej urządzenie pobierze właściwe parametry, a sam terminal zrestartuje się.
W przypadku braku ikony karty, sprawdź czy adres IP sieci jest prawidłowy:
- Przejdź do widoku startowego tabletu.
- Stuknij w pozycję Ustawienia.
- Na liście menu po lewej stronie stuknij w Sieci zwykłe i bezprzewodowe.
- Po prawej stronie stuknij w WiFi.
- Przytrzymaj palcem nazwę sieci drukarki (długi ciąg liczb i liter), następnie pojawi się menu i wybierz "Modyfikuj sieć".
- Zaznacz "Pokaż opcje zaawansowane" (może być konieczne schowanie klawiatury, żeby pokazały się opcje).
- W opcji "Adres IP" wybierz "Statyczny".
- Zmień adres IP na "192.168.5.50", zatwierdź ikoną "Zapisz".
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
- wykonaj płatność kartą.
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.
Pamiętaj!
- Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.