Wykaz komunikatów i błędów sygnalizowanych na wyświetlaczu drukarki

 

Opis ikon na pasku statusu: 

  •  - kasoterminal podłączony jest do sieci Ethernet.

    Uwagi: Ikona pojawia się gdy do kasoterminala podłączymy przewód ethernet RJ-45 z dostępem do sieci internetowej.
  •  - Siła sygnału GSM.

    Uwagi: Istnieje możliwość również szczegółowej weryfikacji statusu zasięgu wyrażonej w %. Więcej tutaj.
  •  - Siła sygnału Wi-Fi. 

    Uwagi: Ikona pojawia się w momencie gdy prawidłowo podłączymy kasoterminal do sieci Wi-Fi. Więcej tutaj.
  •  - Aktywny acces point, czyli drukarka fiskalna udostępnia sieć Wi-Fi dla tabletu.
     
  •  - Ostrzeżenie - miga, jeżeli dane nie zostały przekazane do repozytorium MF zgodnie z harmonogramem (ikona w kolorze czerwonym).

    Uwagi: Komunikat ten może pojawiać się dość często jeżeli w punkcie sprzedaży jest niewystarczający dostęp do sieci internetu (słaby zasięg GSM). W takiej sytuacji warto wzmocnić sygnał poprzez np. podpięcie do kasoterminala przewodu ethernetowego z dostępem do sieci internetowej lub połączyć kasoterminal z siecią Wi-Fi.
  •  - Pobieranie aktualizacji programu pracy przez drukarkę.
     
  •  - Praca na akumulatorze i jego stan naładowania.

    Uwagi: Maksymalny czas pracy na awaryjnym akumulatorze wynosi do 2h. W przypadku zbyt nadmiernego wykorzystywania dodatkowej baterii po okresie kilku miesięcy wydajność może spaść o 95%.
     
  •  - Praca na podłączonym zasilaczu.

    Uwagi: Kasoterminale iPOS powinny pracować cały czas pod stałym zasilaniem.