Inicjalizacja aplikacji płatniczej
Przełączamy się z aplikacji IPOS na aplikację płatniczą POSapp.
W aplikacji POSapp wybieramy MENU.
Wybieramy INICJALIZACJA.
Wybieramy ponownie INICJALIZACJA.
Potwierdzamy wyświetlany numer TID.
Weryfikujemy i potwierdzamy adres TMS (powinien być z końcówką 201).
Potwierdzamy numer portu TMS (powinien być 443).
Potwierdzamy TIMEOUT (powinien być 30).
Aplikacja pobierze aktualizację i się wyłączy.
Po ponownym uruchomieniu aplikacji POSapp na ekranie głównym powinno pojawić się SPRZEDAŻ 0.00 PLN, przełączamy się do aplikacji IPOS.
- Sprawdzamy czy pojawiła się ikona karty w lewym górnym rogu.
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
- wykonaj płatność kartą.
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.
Pamiętaj!
- Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.