Inicjalizacja Aplikacji Płatniczej POSapp

Inicjalizacja aplikacji płatniczej 

  1. Przełączamy się z aplikacji IPOS na aplikację płatniczą POSapp.

     

     

  2. W aplikacji POSapp wybieramy MENU.

     

  3. Wybieramy INICJALIZACJA.

     

  4. Wybieramy ponownie INICJALIZACJA.

     

  5. Potwierdzamy wyświetlany numer TID.

     

  6. Weryfikujemy i potwierdzamy adres TMS (powinien być z końcówką 201).

     

  7. Potwierdzamy numer portu TMS (powinien być 443).

     

  8. Potwierdzamy TIMEOUT (powinien być 30).

     

  9. Aplikacja pobierze aktualizację i się wyłączy.

     

  10. Po ponownym uruchomieniu aplikacji POSapp na ekranie głównym powinno pojawić się SPRZEDAŻ 0.00 PLN, przełączamy się do aplikacji IPOS.

     

     

  11. Sprawdzamy czy pojawiła się ikona karty w lewym górnym rogu.

Test działania płatności kartą  


  1. Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
  2. W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
  3. wykonaj płatność kartą.
  4. Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.

Pamiętaj!

  • Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.