W wyjątkowych sytuacjach dział IT iPOS może poprosić o przesłanie logów z urządzenia. Aby wysłać logi, należy połączyć kasoterminal z siecią Wi-Fi (opcjonalnie), a następnie skorzystać z opcji przesyłania logów w menu serwisowym urządzenia. Szczegółowa instrukcja znajduje się poniżej.
Konfiguracja połączenia z siecią Wi-Fi (opcjonalnie)
- Przejdź do menu serwisowego stukając w 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
- Stuknij w pozycję Komunikacja.
- Przesuń suwak aby włączyć moduł Wi-Fi.
- Na liście dostępnych sieci znajdź nazwę swojej sieci Wi-Fi oraz wprowadź hasło, a następnie zatwierdź zmiany.
- Wróć do aplikacji iPOS.
Wysyłka logów z urządzenia
- Przejdź do menu serwisowego stukając w 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
- Stuknij w pozycję serwis - kod SERVIS.
- Stuknij w pozycję wyślij logi.
- Zatwierdź stukając w zielony przycisk.
Pamiętaj!
- Najskuteczniejszym sposobem na wysłanie tych danych jest połączenie kasoterminala z siecią Wi-Fi, ponieważ zapewnia najwyższą skuteczność i stabilność przesyłania danych.