Wysyłka logów z urządzenia

W wyjątkowych sytuacjach dział IT iPOS może poprosić o przesłanie logów z urządzenia. Aby wysłać logi, należy połączyć kasoterminal z siecią Wi-Fi (opcjonalnie), a następnie skorzystać z opcji przesyłania logów w menu serwisowym urządzenia. Szczegółowa instrukcja znajduje się poniżej.

Konfiguracja połączenia z siecią Wi-Fi (opcjonalnie)

  1. Przejdź do menu serwisowego stukając w 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
  2. Stuknij w pozycję Komunikacja.
  3. Przesuń suwak  aby włączyć moduł Wi-Fi.
  4. Na liście dostępnych sieci znajdź nazwę swojej sieci Wi-Fi oraz wprowadź hasło, a następnie zatwierdź zmiany.
  5. Wróć do aplikacji iPOS.

Wysyłka logów z urządzenia

  1. Przejdź do menu serwisowego stukając w 3 poziome linie w lewym górnym rogu.
  2. Stuknij w pozycję serwis - kod SERVIS.
  3. Stuknij w pozycję wyślij logi.
  4. Zatwierdź stukając w zielony przycisk.

 

Pamiętaj!

  • Najskuteczniejszym sposobem na wysłanie tych danych jest połączenie kasoterminala z siecią Wi-Fi, ponieważ zapewnia najwyższą skuteczność i stabilność przesyłania danych.