Jeżeli poprawnie zarejestrowałeś wizytę pacjenta i wysłałeś zlecenie do kasoterminala, pojawi się ono we właściwej zakładce. Więcej na temat znajdziesz tutaj.
Obsługa wysłanego paragonu
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Z menu po lewej stronie, wybierz pozycje Zlecenia.
- Wybierz właściwe zlecenie z listy.
Zlecenia są opisane datą oraz godziną ich przesłania do kasoterminala iPOS. Dodatkowo po prawej stronie można zweryfikować wartość przesłanego zlecenia. - Wybierz pozycję utwórz paragon.
- W powyższym widoku możesz dodać kolejne usługi. Pamiętaj że nowo dodane usługi z poziomu kasoterminala, nie zmienią danych wprowadzonych w znanylekarz.pl
- Aby przejść do realizacji płatności, wybierz przycisk "przyjmij".
- Przyjmij płatność.
Pamiętaj!
- Jeżeli w przesłanym zleceniu na kasoterminalu zamiast nazwy pozycji sprzedażowej pojawiła się cyfra, bądź ciąg cyfr oznacza to iż baza usług dostępna na platformie znanylekarz.pl nie jest pokrywa się z danymi w iPOS web. W związku z powyższym należy dodać brakujące usługi do iPOS web oraz wykonać synchronizację. Następnie na kasoterminalu należy wykasować powstały paragon i ponownie wybrać go z listy zleceń.
- Zniknięcie zlecenia z listy następuje po opłaceniu i wydrukowaniu paragonu.