Obsługa strat to jedna z ważniejszych funkcji w systemach do obsługi sprzedaży. Opcja ta pozwala na zamknięcie rachunku skutkujące wygenerowaniem dokumentu RW zamiast paragonu fiskalnego z jednoczesnym pomniejszeniem stanów magazynowych o ilości wynikające z rachunku. Włączenie obsługi strat może być wykorzystane w sytuacji, gdy zamówienie wymaga anulowania, a danie zostało już przygotowane.
Włączenie obsługi strat i rozchodów
- Przejdź do Konfiguracja/Ustawienia.
- Przejdź do sekcji obsługa strat i rozchodów.
- W pozycji obsługa strat wybierz z listy włączona.
- W pozycji tryb wydruku wybierz właściwą pozycję z listy:
- wyłączony - dokument RW nie będzie drukowany, ale będzie widoczny w iPOS web
- włączony - dokument RW będzie drukował się po wybraniu opcji strata
- pytaj - na ekranie tabletu będzie pojawiało się pytanie czy wydrukować dokument
- Uzupełnij najczęstsze powody strat.
- Aby zapisać naciśnij w przycisk zapisz.
Wybór drukarki do wydruku dokumentu.
Aby skonfigurować miejsce wydruku dokumentów straty i rozchodu:
- Przejdź do Konfiguracja/Wydruki/Wydruki inne.
- Wybierz nazwę swojej lokalizacji.
- W pozycji aktywna drukarka wybierz z listy kasoterminal iPOS.
Pamiętaj!
- Rejestrację straty możesz wykonać tylko gdy rachunek nie został jeszcze zamknięty.
- Funkcjonalność dostępna jest od taryfy Premium oraz na urządzeniu iPOS smart +.