Raz w miesiącu będziesz otrzymywał fakturę za wybrane usługi iPOS web. Stosowna wiadomość jest wysyłana również na kontaktowy adres mailowy. W przypadku gdy omyłkowo skasujesz wiadomości w swojej skrzynce i stracisz fakturę, w każdym momencie możesz pobrać ją ze swojego konta w iPOS web.
Pobranie faktury
- Zaloguj się do iPOS web.
- Przejdź do Obsługa/Dokumenty.
- Korzystając z filtrów na górnej części spersonalizuj właściwe parametry.
- Aby pobrać dokument naciśnij w przycisk
Opłata faktury za usługi iPOS web
W większości przypadków opłata za taryfę iPOS web pobierana jest przez operatora płatności automatycznie z obrotu kartowego pomiędzy 1, a 26 dniem miesiąca. W przypadku gdy ilość, oraz wartość transakcji bezgotówkowych nie pozwoli na pobranie pełnej kwoty, wystawiona faktura będzie uwzględniała stosowną informację. Poniżej przykłady.
Faktura w 100% zapłacona z obrotu kartowego
Na samym dole dokumentu w Uwagach, została zawarta informacja, o tym iż dokument nie wymaga już żadnej opłaty.
Faktura częściowo opłacona z obrotu kartowego
Na samym dole dokumentu w Uwagach, została zawarta informacja, o tym iż dokument wymaga dopłaty określonej kwoty.
Faktura nieopłacona z obrotu kartowego
Na samym dole dokumentu w Uwagach, została zawarta informacja, o tym iż dokument wymaga opłaty pełnej kwoty.