Wszystkie zmiany konfiguracji wykonane w iPOS web muszą zostać przesłane do kasoterminali nim będą mogły zostać przez nie użyte – zmiany te są automatycznie pobierane przez urządzenie w ramach wykonania raportu dobowego. Istnieje też możliwość wymuszenia synchronizacji danych ręcznie.
Synchronizacja konfiguracji
Dla zmian wprowadzonych w zarządzaniu gotówką i zmianami kasjerów, danych firmy, obsłudze sklepów, trybu logowania do iPOS duet i ustawieniach kasoterminala wykonaj synchronizację konfiguracji:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu użytkownika naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 4. Synchronizacja.
- Wybierz 1. Synchronizacja konfiguracji.
Synchronizacja użytkowników
Dla zmian wprowadzonych w personelu wykonaj synchronizację użytkowników:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 4. Synchronizacja.
- Wybierz 2. Synchronizacja użytkowników.
Synchronizacja produktów
Dla zmian wprowadzonych w cennikach i cenach, asortymencie, jednostkach miar, przypisywaniu kategorii, wykonaj synchronizację produktów:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 4. Synchronizacja.
- Wybierz 3. Synchronizacja produktów.
Synchronizacja transakcji
W przypadku gdy transakcje nie zostaną automatycznie wysłane do systemu iPOS web, obok transakcji jest widoczna ikona chmury W takiej sytuacji możesz wymusić przesłanie transakcji do iPOS web:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 4. Synchronizacja.
- Wybierz 4. Synchronizacja transakcji.
Aktualizacja aplikacji
Aby pobrać najnowszą wersję aplikacji:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 4. Synchronizacja.
- Wybierz 5. Aktualizacja aplikacji.
Jeśli jest dostępna nowsza wersja, aplikacja zostanie pobrana i przygotowana do instalacji. Sama instalacja może się odbyć jedynie w ramach zamknięcia dnia.