Aplikacja płatnicza rozliczana jest automatycznie zawsze po wykonaniu raportu dobowego. W wyjątkowych sytuacjach gdy występuje problem z zasięgiem, aplikacja płatnicza nie wykona automatycznego rozliczenia. W takich sytuacjach podczas próby przyjęcia transakcji pojawia się komunikat "zamknij dzień". Wówczas należy wykonać ręczne rozliczenie.
Ręczne rozliczenie aplikacji płatniczej
- Zaloguj się i sprawdź że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 6. Aplikacja płatnicza.
- Zatwierdź komunikat "zamknij dzień" naciskając zielony przycisk.
- Wybierz 1. Administracja (hasło: 2009).
- Wybierz 1. Zamknięcie dnia.
- Potwierdź wykonanie rozliczenia naciskając "tak" na wyświetlaczu.
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
- Wykonaj płatność kartą.
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.
W momencie gdy podczas testu działania płatności kartowych pojawi się komunikat "pobierz raport zamknięcia dnia", należy ponownie wykonać tą samą procedurę.
Pobranie raportu zamknięcia dnia
- Zaloguj się i sprawdź że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 6. Aplikacja płatnicza.
- Zatwierdzamy komunikat "pobierz raport zamknięcia dnia" naciskając zielony przycisk.
- Wybierz 1. Administracja (hasło: 2009).
- Wybierz 1. Zamknięcie dnia.
- Zatwierdzamy komunikat "Czy wyzerować raport?" naciskając zielony przycisk.
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN.
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą.
- Wykonaj płatność kartą.
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.