Inicjalizacja aplikacji płatniczej
- Wywołaj menu serwisowe (3 poziome linie w lewym górnym rogu, widoczne przed zalogowaniem);
- Serwis (hasło:737847) (6.) - zatwierdź naciskając zielony przycisk;
- Aplikacja płatnicza (4.);
- Menu systemowe (1.) (przejście do aplikacji płatniczej);
- iPOS (1.);
- ETHERNET (1.);
- Z systemu (AM) (3.);
- Adres IP TMS: 127.0.0.1 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter;
- Numer portu TMS: 12352 - Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter;
- Podaj nr TID: Potwierdź wyświetlony numer naciskając Enter;
- W wyniku pobrania parametrów nastąpi restart
Aktywacja aplikacji płatniczej
- Po ponownym uruchomieniu urządzenia, odczekaj około 90 sekund;
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu użytkownika naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Konfiguracja (8.);
- Aplikacja płatnicza (6.);
- Administracja (3.);
- Pobieranie aplikacji 4. (hasło: 1111) -> pobieranie (po chwili pojawi się wygaszacz iPOS);
- naciśnij * aby przejść do aplikacji sprzedażowej po zakończeniu pobierania.
Test działania płatności kartą
- Zarejestruj dowolny produkt na kwotę min. 2,00 PLN;
- W podsumowaniu sprzedaży wpisz płatność częściową na 1,00 PLN i wybierz metodę płatności kartą;
- wykonaj płatność kartą;
- Jeśli płatność powiedzie się, na ekranie z podsumowaniem wycofaj przyjętą płatność.
Pamiętaj!
- Inicjalizację aplikacji płatniczej należy wykonać dopiero po otrzymaniu stosownej informacji z Centrum Pomocy iPOS.