Zarządzanie gotówką i zmianami kasjerów

Platforma iPOS zapewnia wygodną obsługę gotówki oraz zarządzanie zmianami kasjerów w punktach sprzedaży. Dostępne funkcje przewidują zarządzanie stanem gotówki w następujących wariantach:

  • jeden kasjer lub wielu kasjerów korzystają ze wspólnej szuflady na gotówkę
  • każdy kasjer ma własną szufladę na gotówkę

oraz zapewniają rejestrację wszystkich zdarzeń związanych z następującymi czynnościami z uwzględnieniem metody płatności:

  • wpłata gotówki
  • wypłata gotówki
  • otwarcie szuflady
  • sprzedaż
  • zwrot
  • anulowanie paragonu

Dzięki temu w każdym momencie można ustalić jaki jest stan gotówki w kasie i z jakich zdarzeń wynika.

Uruchomienie obsługi gotówki

Na samym początku w iPOS web musisz określić w jaki sposób chcesz zarządzać gotówką i zmianami kasjerów. 

Aby uruchomić obsługę gotówki:

  1. Zaloguj się do iPOS web.
  2. Przejdź do Konfiguracja/Ustawienia.
  3. Wybierz sposób zarządzania:
  • kasjer/kasjerzy mają wspólną szufladę
  • każdy kasjer ma własną szufladę

Więcej na temat zarządzania zmianami kasjerów znajdziesz tutaj.

 

Pamiętaj!

  • Dokonana zmiana zostanie wprowadzona do kasoterminala automatycznie przy okazji wykonania raportu dobowego lub przez ręczne wykonanie synchronizacji konfiguracji na kasoterminalu.