Wymiana rolki papieru

W momencie kiedy skończy się papier podczas wydruku, drukarka zasygnalizuje brak papieru przerywanym sygnałem dźwiękowym i nastąpi blokada dokonywania sprzedaży aż do momentu włożenia nowej rolki. Na niebieskim wyświetlaczu skierowanym do klienta pojawi się komunikat informujący o braku papieru.

Aby wymienić papier:

  1. Zdejmij terminal z podstawy.
  2. Otwórz pokrywę elementu drukującego. 
  3. Włóż nową rolkę papieru w taki sposób, żeby papier wysuwał się od spodu rolki.
  4. Wysuń końcówkę papieru ‘na zewnątrz’.
  5. Zamknij pokrywę, aż usłyszysz zatrzaśnięcie.
  6. Naciśnij przycisk NIE pod wyświetlaczem drukarki, a następnie kontynuuj na terminalu.

Po wymianie rolki na nową, zalecamy wykonanie testu drukarki. Więcej znajdziesz tutaj.

drukarka_-_spo_d2.png

 

Dane papieru:

  • Rodzaj papieru: Termiczny
  • Średnica rolki: 45 mm
  • Szerokość rolki: 57 mm
  • długość papieru: maks 30 m
  • grubość papieru: 48g/m2

 

 

Pamiętaj!

  • Producent nie zaleca wymiany papieru w trakcie realizacji transakcji. W przypadku pojawienia się na wydruku kolorowego paska należy dokończyć transakcję i wymienić papier w drukarce (po wydrukowaniu kompletnego paragonu).

  • Jeżeli papier skończył się w trakcie wydruku, dokończenie wydruku nastąpi po naciśnięciu przycisku NIE pod wyświetlaczem drukarki.