W momencie kiedy skończy się papier podczas wydruku, drukarka zasygnalizuje brak papieru przerywanym sygnałem dźwiękowym i nastąpi blokada dokonywania sprzedaży aż do momentu włożenia nowej rolki. Na niebieskim wyświetlaczu skierowanym do klienta pojawi się komunikat informujący o braku papieru.
Aby wymienić papier:
- Zdejmij terminal z podstawy.
- Otwórz pokrywę elementu drukującego.
- Włóż nową rolkę papieru w taki sposób, żeby papier wysuwał się od spodu rolki.
- Wysuń końcówkę papieru ‘na zewnątrz’.
- Zamknij pokrywę, aż usłyszysz zatrzaśnięcie.
- Naciśnij przycisk NIE pod wyświetlaczem drukarki, a następnie kontynuuj na terminalu.
Po wymianie rolki na nową, zalecamy wykonanie testu drukarki. Więcej znajdziesz tutaj.
Dane papieru:
- Rodzaj papieru: Termiczny
- Średnica rolki: 45 mm
- Szerokość rolki: 57 mm
- długość papieru: maks 30 m
- grubość papieru: 48g/m2
Pamiętaj!
-
Producent nie zaleca wymiany papieru w trakcie realizacji transakcji. W przypadku pojawienia się na wydruku kolorowego paska należy dokończyć transakcję i wymienić papier w drukarce (po wydrukowaniu kompletnego paragonu).
- Jeżeli papier skończył się w trakcie wydruku, dokończenie wydruku nastąpi po naciśnięciu przycisku NIE pod wyświetlaczem drukarki.