Aplikacja płatnicza rozliczana jest automatycznie zawsze po wykonaniu raportu dobowego. Potwierdzeniem jest wydruk niefiskalnego paragonu zawierającego listę transakcji kartami. W wyjątkowych sytuacjach gdy występuje problem z zasięgiem, aplikacja płatnicza nie wykona automatycznego rozliczenia. Wówczas należy wykonać ręczne rozliczenie:
Aby ręcznie rozliczyć aplikację płatniczą:
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu naciskając 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 8. Konfiguracja.
- Wybierz 6. Aplikacja płatnicza.
- Wybierz 3. Administracja.
- Wybierz 2. Rozliczenia.
- Potwierdź wykonanie rozliczenia naciskając "tak" na wyświetlaczu.
Po potwierdzeniu wykonania operacji, urządzenia wydrukuje rozliczenie. Aby wyjść z aplikacji płatniczej należy nacisnąć gwiazdkę "*".