Zerowanie aplikacji sprzedażowej
Aby wykonać zerowanie urządzenia:
Wariant I
- Sprawdź czy wszystkie transakcje zostały przesłane do iPOS web.
- Zaloguj się i sprawdź, że jesteś na ekranie rejestracji.
- Przejdź do menu użytkownika stukając w 3 poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 4. Transakcje (Jeżeli obok transakcji jest ikona chmury przejdź do synchronizacji transakcji. Jeżeli obok transakcji nie ma ikony chmury przejdź do pkt. 2).
- Wykonaj raport dobowy.
- Przejdź do menu użytkownika stukając w 3. poziome linie w lewym dolnym rogu.
- Wybierz 1. Blokada ekranu.
- Przejdź do menu serwisowego stukając w 3. poziome linie w lewym górnym rogu.
- Wybierz 4. Zerowanie (kod: 13785).
- Wybierz 1. Aplikacja sprzedażowa.
- Potwierdź wybór naciskając dwukrotnie zielony przycisk.
Wariant II
- Uruchom urządzenie.
- Podczas gdy na terminalu będzie się ładował niebieski pasek na górnej części ekranu naciśnij gwiazdkę "*".
- Wprowadź kod zerowania - 13785.
- Wybierz 1. Aplikacja sprzedażowa.
- Potwierdź wybór naciskając dwukrotnie zielony przycisk.
Dalej nastąpi restart urządzenia. Po ponownym uruchomieniu kasoterminala należy wykonać Inicjalizacje.